Perempuan Tu Kurang Ajar Sebab Tu Aku Bagi 'Middle Finger' - Abang Myvi

loading...

Bermula semalam, beberapa keping gambar seorang lelaki yang menunjukkan isyarat lucah kepada pemandu kenderaan lain di plaza tol mula menjadi viral. Neysa Anwar memuat naik 6 gambar menunjukkan lelaki terbabit yang memandu kereta Perodua Myvi memotong barisan ketika beratur di plaza tol.

“Lelaki ini sangat mementingkan diri dan tiada adab. Orang lain beratur panjang hampir setengah jam sampai sesak di belakang, dia boleh terus masuk, kemudian bila orang hon dan memintanya beratur dia tidak berpuas hati.


“Dia keluar ketuk cermin dan kemudiannya tunjuk jari tengah. Dia langsung tidak angkat tangan atau meminta maaf. Orang belakang beratur panjang dan hon juga,” kata Neysa dalam status Facebook miliknya.

Screenshot Perbualan Lelaki Mula Tersebar
Selepas itu, melalui screenshot lelaki yang dikenali sebagai East Ramadhani Zainudin memberitahu rakannya dia tersilap masuk lorong dan tidak mempunyai pilihan lain dan terus masuk ke lorong yang mana kereta lain beratur panjang.

Sebelum masuk ke lorong dan memotong dihadapan Neysa dia mendakwa telah memberi isyarat dan mengangkat tangan tanda hormat, namun Neysa masih membunyikan hon dengan panjang.


Dericck Chan juga mendakwa dia mempunyai nasib yang sama dan pernah diberikan isyarat lucah oleh lelaki tersebut.




































PETALING JAYA - Berang dibunyikan hon kerana memotong barisan, seorang lelaki tergamak menunjukkan isyarat lucah terhadap seorang pemandu wanita dalam kejadian tengah hari tadi di plaza tol sebelum Sunway.

Neysa Anwar, yang memuat naik gambar pemandu berkenaan mendakwa, lelaki terbabit yang memandu kereta Perodua Myvi telah memotong barisan, sedangkan mereka yang beratur sudah menunggu hampir setengah jam.

"This man really selfish and no manner. Orang lain que panjang almost half an hour sampai jammed belakang. Dia boleh terus masuk then bila orang hon and asked him to que, dia tak puas hati.

"Dia keluar ketuk cermin and then tunjuk middle finger. What??" katanya.





Neysa terkejut lelaki itu memilih untuk berkelakuan biadab berbanding mengangkat tangan dan meminta maaf.









Menurut Neysa, bukan hanya dia yang membunyikan hon, malah beberapa pemandu di belakang turut membunyikan hon kerana tidak puas hati dengan tindakan lelaki itu.


"If someone knew him and meet him at somewhere, please teach him some manner. Semua orang rushing, not only him. Typical Malaysian," katanya.
loading...

0 Response to "Perempuan Tu Kurang Ajar Sebab Tu Aku Bagi 'Middle Finger' - Abang Myvi"

Post a Comment