Hospital Cuai: nAngkara Sembelit, Bila Terima Rawatan tangan Jadi terbakar Terus Meninggal

loading...


tegok kes ni ada tak yg nak like n viralkan bila kes yang bukan2 ramai yg nak viralkan.
cuba perkara ini berlaku pada ibu kamu apa yang akan kamu lakukan?
kepada kementerian kesihatan malaysia.

jika kes ini terjadi pada ahli kelurga anda adakah anda akan buat tindakan ?

amat kesal degan tindakan yang di ambil kes kecuain hospital hingga menyebabkan mak saya meninggal dunia hakhirnya kes mak saya ditutup tampa sebarang ganti rugi.. sebagi rakyat malaysia saya amat kesal apa yang terjadi degan tindakan kementerian kesihatan malaysia
mak ke hospital atas kerana tidak boleh membuang air.

tapi bila sampai ke hospital keadaan tangan mak membengkak sehingga terbakar..
akhirnya mak meninggal dunia..

saya amat kesal degan tindakan yang di buat saya hanya nak hak keadilan mak saya.
penderitaan yang dia tanggung selama berbulan bulan di hospital dan janji pihak hospital akan ganti rugi bila sampai ke kementerian kes di tutup..

pada DR yang terlibat kamu boleh buat orang di muka bumi ni tapi pernah tak kamu terfikir bila terjadi kepada ibu atau ayah kamu apa perasaan kamu..
mana nilai kemanusiaan. Robert Hakimi





loading...

0 Response to "Hospital Cuai: nAngkara Sembelit, Bila Terima Rawatan tangan Jadi terbakar Terus Meninggal"

Post a Comment