Percaya atau Tak Cium Bau Ketiak Suami Jadikan Isteri Awet Muda dan Penawar Stress??

loading...
Percaya atau Tak Cium Bau Ketiak Suami Jadikan Isteri Awet Muda dan Penawar Stress?? | haaaa ni bukan nak sembang-sembang kosong, ni nak sembang pasal ketiak suami,tahukah anda sebagai isteri jika anda tidur di atas lengan suami sambil terhidu bau ketiak suami dapat hilangkan strees dan awek muda?? Betul ni nak habaq mai, ada orang-orang bijak pandai buat kajian, bukan sahaja dapat eratkan hubungan suami isteri malah ada lagi benda baik bila si isteri tercium ketiak suami. Jika ketiak suami anda berbau busuk kami mintak maaflah,terimalah suami anda seadanya.. Jom baca artikel sepatutnya membebel panjang lebar sangat dah ni...

Bancian ke atas 10 ribu pasangan yang berkahwin (sumber kajian MOHEMA) hanya kira-kira 45% sahaja isteri yang tidur berbantalkan lengan suami selepas 3 tahun berkahwin..
Dan hanya tinggal 21.7% sahaja isteri yang masih tidur berbantalkan lengan suami selepas 10 tahun usia perkahwinan.

Tahukah kaum isteri, bahawa hormon Phero yang di rembes dari ketiak lelaki/suami boleh mengaktifkan hormon wanita/isteri hingga mereka merasa damai dan tenang?
Sebenarnya hampir 65% bau badan lelaki/suami datang dari celahan ketiak dimana kelenjar Phero paling aktif.




Jadi para isteri semua, ketepikanlah bantal-bantal anda, tidurlah di atas lengan suami hingga ke pagi, hampirkan hidung di celahan ketiaknya. Sedutlah bau Phero suami agar kamu semua dapat memulakan hari dengan ceria.

Tidak di nafikan anda akan dapat pengalaman yang cukup rilex dan tenang.
Ianya adalah tanda bahawa bau Phero suami anda sedang bertindak balas dengan kelenjar hormon anda (pengalaman ini hanya perempuan sahaja yang tahu bertapa asyik dan rilexnya)…

FAKTA..,
Dan dari kajian itu juga menyatakan isteri yang tidur di atas lengan suami akan tidur lebih lena dan mencapai skala 7 hingga 8 dalam tahap lena tidur.Selain dari pada itu isteri yang suka mencium bau ketiak suami akan lambat menjadi tua,ianya seperti obat awet muda yang alami.

Dan peringatan untuk lelaki/suami, jangalah cukur ketiak anda togel, biarkan sedikit atau trim sikit je bulu-bulu itu yang merupakan ejen penyebar bau Phero yang di senangi wanita.

Jadi isteri-isteri kenelah praktikan tidur di atas lengan suami,abaikan bau bucuk ketiak suami, Si suami pula kene simpanlah bulu ketiak sikit jangan cukur habis tahu..
loading...

0 Response to "Percaya atau Tak Cium Bau Ketiak Suami Jadikan Isteri Awet Muda dan Penawar Stress??"

Post a Comment