Kisah Pagi Tadi, Semak Pulak Budak Ni.. Orang Tegur Di Marah Kta Balik

loading...
Kisah meraba dalam tren


Khalis ingat lagi.. seorang kawan perempuan(tulis kawan perempuan sebab wife Khalis ada sebelah masa menaip nie..adehhh..kene cubit..hehe) talipon Khalis. Dia cakap, semasa dia naik PUTRA nak balik ke tempat dia belajar, ada seorang bangla pergi rapat kat belakang dia dan buat sesuatu yang tak senonoh..( apa itu sila imiginasi sendiri)

Khalis dengar tu,,rasa cam nak bunuh orang.. Khalispun tak buat apa-apa, tiba-tiba ada jantan durjana lain ambil kesempatan! Khalis tanya dia..kenapa tak mengelak? Dia cakap dia dah lari ke tempat lain tapi bangla tu ikut dia.. ARGHHHH>>geram gila perasaan waktu tue..

Tak lama selepas itu,teka teki terjawab..Khalis ketika itu duduk dan di hadapan Khalis ada seorang amoi pakai skirt. PUTRA waktu tu tak penuh sangatpun..cuma tempat duduk je penuh.. Tiba tiba ada seorang bangla( kompom bangla) pergi belakang pompuan ni dan dia wat sesuatu( sila imiginasi jugak) Khalis memang betul-betul tergamam sebab berlaku di depan mata.

Perempuan tu pandang Khalis..tapi khalis tak mampu nak baca fikiran dia. Dan Khalis tengok orang lain wat tak tau je... Khalis lagik la blur.. Kalau Khalis sound mamat bangla tu memang pakwe dia camne? tak lebam bijik mata?

Pengajarannya.. bila terlalu ramai pemuda pemudi  beromen di dalam train.. ianya dah jadi kebiasaan satu hari nanti. Dan jangan terkejut.. kalau orang yang anda sedang sangkakan beromen adalah seorang wanita yang sedang di ganggu secara seksual.. So? camne?




loading...

1 Response to "Kisah Pagi Tadi, Semak Pulak Budak Ni.. Orang Tegur Di Marah Kta Balik"

  1. Dunia dah akhir zaman..Nabi Muhammad dah bagitau benda maksiat ini akan jadi pada akhir zaman sehinggakan mengadakan hubungan terlarang ditepi2 jalan dan ianya menjadi kebiasaan.

    www.alkisahnabi.blogspot.my

    ReplyDelete