Sah!! TMJ Letak Jawatan Presiden Persatuan Bola Sepak Johor

loading...

TMJ Letak Jawatan PresidenTMJ Letak Jawatan Presiden Persatuan Bola Sepak Johor

Tanggal 12 Julai 2015, ahad adalah tarikh yang pasti diingati oleh semua peminat bolasepak khususnya di negeri Johor Darul Takzim.


Tunku Mahkota Johor Tunku Ismail Sultan Ibrahim secara rasminya meletak jawatan yang dipegangnya di Persatuan Bolasepak Negeri Johor(PBNJ).

TMJ meletak jawatan sebagai  Presiden Persatuan Bolasepak Negeri Johor.

Perkara itu diumumkan Setiausaha Kehormat Persatuan Bolasepak Negeri Johor, Fahmy Yahya melalui Facebook Johor Southern Tigers kira-kira pukul 6 petang pada Ahad.

Serentak itu, Setiausaha Kerajaan Johor, Datuk Ismail Karim dilantik sebagai pengganti.

Tambah kenyataan itu lagi, segala perancangan jangka masa panjang dalam sukan bola sepak negeri johor termasuk dari segi infrastruktur dan segala yang berkaitan akan tetap dilaksanakan.

“Walaubagaimanapun segala perancangan, pengurusan kewangan, pentadbiran, pembentukan akademi dan stadium baru serta polisi persatuan akan diteruskan,” kata kenyataan itu lagi.

Itu adalah kisah lama yang telah menjadi sejarah, dan kini Tunku Mahkota Johor Tunku Ismail Sultan Ibrahim telah memegang jawatan sebagai Presiden Persatuan Bolasepak Malaysia(FAM).

Sama-sama kita doakan supaya TMJ berjaya mengubah prestasi bolasepak di negara Malaysia ini. Malaysia berjaya masuk ke saingan Piala Dunia mungkin?
loading...

0 Response to "Sah!! TMJ Letak Jawatan Presiden Persatuan Bola Sepak Johor"

Post a Comment