Tiada Kepentingan Bagi Saya Untuk Menjaga Kebajikan Orang Melayu - Ananda Krishnan

loading...



Media laman sosial digemparkan dengan penyebaran pritscreen Pengasas Maxis dengan teks Tiada Kepentingan Bagi Saya Untuk Menjaga Kebajikan Orang Melayu. Namun persoalannya benarkah beliau yang mengatakan sedemikian ?


Ataupun ia agenda pihak tertentu untuk melariskan jualan mereka? Sebelum ini ada juga admin mendengar pengasas Maxis ini telah menyumbangkan dana keuntungan beliau ke tokong-tokong hindu. Benarkah? jika benar apakah hukumnya? 

apapun jika kesempatan kita boleh rujuk pada ustaz atau ustazah yang mempunyai ilmu agama tinggi ada yang bepedapat ai adalah haram jika haram kita wajib berubah ke talian yang dimiliki orang islam

loading...

4 Responses to "Tiada Kepentingan Bagi Saya Untuk Menjaga Kebajikan Orang Melayu - Ananda Krishnan"

  1. AWAS !!
    Budak Budak Dilarang Masuk !!
    Jom Terjah >>> KLIK SINI !! <<<

    ReplyDelete
  2. jika dia menyumbang kpd tokong hindu dan kita mengetahuinya dan kita juga melariskan perniagaannya maka kita pon bersubahat sama!!! tak payah tanya ustaz lah!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Pemifnah bukan ajaran Islam,

    ReplyDelete
  4. Dah2 lah tu sebarkan benda yang entah betul ke tak. Sesungguhnya menyebarkan fitnah adalah larangan baginya, walau sekiranya apa yang disebutkan itu benar, maka itu adalah mengumpat. Mengumpat pun salah jugak.

    ReplyDelete