Gadis Belasan Tahun Ditangkap Selepas Cuba Merogol Teman Lelaki Sendiri

loading...

Gadis Belasan Tahun Ditangkap Selepas Cuba Merogol Teman Lelaki Sendiri


Seorang remaja perempuan berusia 15 tahun terpaksa ditahan pihak polis selepas didakwa cuba merogol teman lelakinya yang di kenali sebagai rizal dan remaja perempuan di kenali sebagai husna itu didakwa telah mencabul kehormatan kekasihnya.

Rizzal yang baru berusia 14 tahun dikenali sebagai pelajar pandai dan kacak di sekolahnya telah membuat laporan polis di Balai Polis pada malam kemarin.


Menurut laporan menado.com dimaklumkan pada awalnya Husna telah mengajak mangsa untuk berjalan-jalan sebelum pulang ke rumah Husna ketika orang tuanya tiada di rumah.


Setibanya di rumah, Husna telah mengajak mangsa untuk berbual-bual didalam rumahnya, mangsa yang tidak tahu niat sebenar Husna mengikut saja kehendak kekasihnya itu.


Ketika berbual, Husna cuba meraba-raba mangsa sehinga ke bahagian sulit, namun mangsa cuba melawan dan menghentikan kelakuan kekasihnya itu. Namun Husna semakin menjadi-jadi sehingga memaksa mangsa untuk membuka seluar.


Katanya dalam kejadian itu mangsa dan Husna sempat tarik menarik seluar hingga kemaluannya terluka dan berdarah akibat terkena zip seluar.


Rizal berjaya melarikan diri dan melaporkan kejadian itu kepada ibunya sebelum membuat laporan polis.


Ketua Polis ASP Rolly mengatakan, berdasarkan siasatan awal, Husna sempat membuka baju Rizal dan memaksanya untuk melakukan hubungan intim tapi tidak berjaya kerana Rizal melawan, katanya.
loading...

0 Response to "Gadis Belasan Tahun Ditangkap Selepas Cuba Merogol Teman Lelaki Sendiri"

Post a Comment