Lazada : Saya Beli T-shirt Puma Original Tapi Dapat Puma Lambang Babi

loading...
Mesti ramai yang tahu mengenai Lazada laman web membeli belah online yang popular. Pada zaman internet dan dunia tanpa sempadan ni membeli belah cara online amat mudah hanya di hujung jari saja. Bagi yang tak ada masa nak shopping di pusat beli belah, sibuk bekerja,  tak mahu terperangkap dengan traffic jam..on saja internet dan ada smartphone, tablet, laptop..dan yang penting ada wangnya..klik kilk dah siap…tunggu beberapa hari orang kurier datang hantar barang di rumah atau di pejabat. Mudahkan.




Lagi lagi pula barang boleh COD, bayar masa barang dihantar, jadi bolehlah pastikan barang tu dalam keadaan baik atau tidak.

Dalam keghairahan membeli belah online ni kadang kadang kena berhati hati… ada yang kurang bernasib baik kena tipu, barang yang dipesan tak juga sampai sampai, barang tidak serupa macam dalam gambar atau barang rosak. Macam kes kes baru baru ini, beli iphone6 dapat biskut.  Itu antara masalah masalah yang mungkin berlaku. Dulunya kecoh dengan kes lazada penipu, sekarang ni mungkin perkhidmatan lazada semakin cekap dan baik.

Saya beli tshirt puma melalui Lazada. Saya dpt tshirt gmbr babi. Tujuan saya utk org melayu yg megaku islam. Bukan nak kacau periuk nasi org



loading...

0 Response to "Lazada : Saya Beli T-shirt Puma Original Tapi Dapat Puma Lambang Babi"

Post a Comment