Kes Penderaan Muka Gangster Tapi Sayang Pukul Budak-budak Je

loading...

kau tak akan paham apa ketakutan yang aku dan anak - anak lalui.

kau hanya tahu menghukum emosi aku yg datang dan pergi..

kau tak akan paham energy aku sekejap tinggi, sekejap down.

kau tak akan paham, sekejap aku bermotivasi sekejap aku sendiri meroyan.

kau tak akan paham kecuali terus menghukum aku.
membenci aku tanpa apa yg kau tahu.

kau tak akan tahu semua perkara aku boleh lalui..

tapi aku tak boleh lalui kekuatan tenaga lelaki ini.

dan awak tak akan boleh tahan simpati air mata lelaki ini.

awak pernah tengok lelaki ganas menangis??
kalau awak tengok kompom awak pon cair.

tak dapat saya, baby pon boleh jadi hal.

tak boleh nak video. takut dia nampak. hp saya selalu kena hempas.

bila luar kawasan cctv mmg kami akan kena. 
mula2 maki hamun.
lama2 sepak terajang.

bateri boleh tahan 3 ke 4 hari. nanti dia ok boleh gurau2. bila bateri weak... siap lah. bergurau pon xboleh. budak2 bising pon xboleh.
loading...

0 Response to "Kes Penderaan Muka Gangster Tapi Sayang Pukul Budak-budak Je"

Post a Comment