Eh Be**k! Aku Dah Bayar Sejuta Income Tax – Berang Dituduh Tak Bayar Cukai, Che Ta Mengamuk

loading...

Nampaknya hasrat artis terkenal tanah air, Rozita Che Wan atau lebih dikenali sebagai Che Ta untuk menyambut hari jadi anaknya di London tidak kesampaian.

Semuanya gara-gara baki cukai yang masih belum diselesaikan dan disekat untuk keluar negara. Dakwa Che Ta sebelum ini memang dia bayar cukai cuma kali ini nilainya besar dan mungkin belum berkesempatan.

Tapi yang tak sedapnya ramai mula hentam Che Ta. Macam-macam tuduhan dilemparkan kepada Che Ta. Siapa je yang tak panas kan? Kalau kami jadi Che Ta pun kami bengang!



Bukan tak bayar langsung


Mungkin dah tak tahan sangat dengan tuduhan yang dilemparkan, Che Ta dikatakan membalas komen berbentuk provokasi seorang lelaki di Instagram miliknya. Berlaku sedikit ‘perang mulut’ namun komen-komen terbabit dikatakan telah dipadam.

Pengikut Che Ta yang lain turut memberikan komen meminta agar Che Ta bersabar dan tidak melayan mereka yang sengaja menaikkan kemarahan.





Apa lah korang yang hentam Che Ta ini. Che Ta katanya dah berjumpa dengan pihak Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN) berhubung perkara ini. Nanti-nanti selesai lah tu.
loading...

0 Response to "Eh Be**k! Aku Dah Bayar Sejuta Income Tax – Berang Dituduh Tak Bayar Cukai, Che Ta Mengamuk"

Post a Comment