Nasihat Untuk lelaki Melayu

loading...

Hari ni i nampak drama dalam Facebook di mana seorang Wanita post Screenshot seorang lelaki yang PM dia. Scenario yang perempuan tu cuba timbulkan ialah Si Lelaki ni terhegeh² dengan asik push n message dia untuk berkawan.. 
_
To be frank...
Kalau anda jumpa perempuan hot kat Facebook dan perempuan tu menarik perhatian anda, Especially yang kononya dari High Places, Ada high social standard, Post pic makan di Hotel, tempat Vvip, Kaki selfie dalam toilet atau jenis yang Snap steering kereta then upload di Media Social etc (YouKnowWhatIMean) i suggest anda stop trying your luck because no matter how hard you try you will never get her. In fact, Anda tak di pandang pun so tak perlu bother nak mesej atau komen kat pic mereka panjang menjela, Kesian dah i tengok lelaki macam ni desperate dambakan reply, Kehadiran anda selalunya tak lebih tak bukan hanya sekadar 'lalat' di Facebook yang hinggap di setiap status si perempuan. Satu pic wanita tersebut boleh dapat 700 like n 90 comments, Even status sampah seperti #DoneIftar pun boleh penuh ruang komen dengan 'alhamdulliah' oleh lelaki yang nak mencuba nasip mereka dengan harapan dia boleh dapat satu intimacy bonding.. Especially perempuan tu cantik, nampak Classy and Hot.. Some of them ada ribuan Followers tanpa sebab yang munasabah.

Tahukah Anda?
Bagi wanita seperti di atas, Anda tidak lebih tidak bukan hanya sekadar strangers n anonymous Facebook user, even dia balas PM atau comment anda, itu tidak bermaksud anda ada peluang untuk mendekati perempuan tersebut. Lebih banyak perhatian yang dia dapat dari surrounding lebih kecil dan invisible anda di pandangan mata dia, Terlalu banyak perhatian a.k.a attention dari orang buat wanita Lupa diri dan Besar Kepala, Wanita yang berada di 'tempat tinggi' kalau dia betul Ego dan Berlagak, Dia punya lagak 200x ganda lebih hebat dari lelaki. Yes, She did notice you commenting, but shes ain't gonna give you a shit.. Jangan ingat kehadiran anda di setiap status atau PM ada makna, Most likely it doesn't mean anything to her.

Jangan ikut bontot wanita yang anda suka, 
Tapi ikut diri sendiri dan buat apa yang anda suka.. Then baru wanita akan suka anda. Stand your ground and Never show desperacy ..
_
*Gambar sekadar Hiasan
: Auni

loading...

0 Response to "Nasihat Untuk lelaki Melayu"

Post a Comment