Fesyen Baju Melayu 2016 Ini Dilabel Macam 'Waiter Mamak'..Alahai!




  • Dah bermacam-macam jenis fesyen busana perayaan kita dapat lihat sejak kebelakangan ini dan paling ketara sekali adalah fesyen untuk lelaki. Kalau tahun lepas fesyen baju melayu hipster, tahun ini pula di label sebagai baju melayu 'waiter mamak' pula. Alahai rasa macam nak tergelak pun ada bila membaca kritikan orang ramai ini.

  • Baju yang mengeksploitasikan susuk tubuh tegap (sado) kini semakin menjadi tarikan kaum adam ternyata telah di manfaatkan dalam pelbagai busana termasuklah baju kurung melayu. Apa pendapat korang mengenai baju melayu tahun ini?

    Raya Collection 2016

    Kami ini bukanlah handal dalam menilai fesyen, tapi bila kami lihat semua gambar-gambar 'waiter mamak' tak adalah sama tapi ada lah iras-iras sikit je, banyak beza tu.


    Macam Waiter Kedai Mamak

    Bagaimanapun masih ada yang tetap menyokong dengan rekaan ini yang seolah-olah seperti pramugara, ada juga yang berkenan dengan warnanya. Pokok pangkalnya ia bergantung kepada minat sendiri bagi kami, okay je rekaannya cuma kami lebih gemar pakaian baju melayu tradiosional.Korang pula macam mana?

    0 Response to "Fesyen Baju Melayu 2016 Ini Dilabel Macam 'Waiter Mamak'..Alahai!"

    Post a Comment