Netizen Selar Cindy Berlakon Patah Tangan untuk Minta Simpati

loading...
Tiba-Tiba Tangan Pemandu Lawan Arus Patah...


Pada 14 Mac lepas seorang remaja yang memandu Proton Gen 2 telah melanggar 3 kenderaan sebelum merempuh Perodua Kelisa sehingga terbunuhnya pemandu kereta terbabit. Remaja itu baru berusia 19 tahun dan kini disahkan OKU oleh JKM dan pihak polis. Manakala pemandu Kelisa yang terbunuh berusia 26 tahun dikenali dengan nama Mohammad Fandi Rosli adalah seorang bakal bapa. Beliau baru sahaja berkahwin dan isterinya disahkan mengandung 3 bulan. Kisah itu mendapat perhatian netizens dan pemandu Gen 2 itu kini dikecam kerana bersikap cuai.

Pemandu Gen 2, yang juga seorang model telah ditahan reman oleh mahkamah selama 4 hari bermula semalam. Namun apa yang menjadi tanda-tanya netizens ialah kenapa tangan pemandu OKU itu secara tiba-tibanya patah?

Terdahulu, beliau pernah muncul di lokasi kemalangan dengan keadaan tangan yang tidak patah atau cedera.



Tetapi kenapa secara tiba-tiba ketika dibawa ke mahkamah untuk proses permohonan reman, tangan beliau berbalut seolah-olahnya patah dan cedera teruk?




Ketika kemalangan - tidak patah. Tangan masih mampu sandang beg tangan - nampak tak?

Ketika direman - tiba-tiba tangan berbalut dan patah? Eh peliknya.

Untuk rekod, pemandu Gen 2 disahkan mengalami masalah ganguan kesihatan ADD iaitu Ganguan Defisit Perhatian. Penyakit seperti ini sememangnya cenderung untuk melawan arus. Persoalannya kenapa si keluarga memberikan anak memandu kereta dan dari mana si remaja itu memperolehi lesennya? Bagaiaman dan siapa yang luluskan lesen memandu beliau sehingga menyebabkan kemalangan maut yang tragis ini? Sama-sama fikirkan.
loading...

0 Response to " Netizen Selar Cindy Berlakon Patah Tangan untuk Minta Simpati"

Post a Comment