AJARAN FREEMASON DALAM BIDANG PERUBATAN : (Mentaliti Doktor Yg Di Sihir Rockefeller)

loading...

(Mentaliti Doktor Yg Di Sihir Rockefeller)

Dalam kepesatan dunia moden hari ini termasuk di dunia Islam dan dunia Barat, berapa ramai yang percaya dengan kewujudan hantu, syaitan dan alam ghaib?

Jawapannya, sudah tidak ramai yang percaya dan ramai pula mempersoalkan kewujudan makhluk ghaib dengan meminta penjelasan sains moden.

MIND CONTROL:

Ramai di kalangan ‘cerdik pandai’ yang mengatakan gangguan histeria adalah disebabkan masalah tekanan perasaan walaupun mangsa histeria itu berkali-kali memberitahu bahawa dia ternampak hantu atau makhluk yang menakutkan sehingga menyebabkan dia menjerit ketakutan. Hantu juga adalah dari bangsa jin dan syaitan.

Kaedah perubatan psikologi moden cuba untuk menidakkan kewujudan makhluk ghaib dalam kes histeria dengan menggantikan ia dengan terma tekanan perasaan.

Malah, seorang pakar motivasi di Malaysia yang beragama Islam (tidak perlu sebutkan namanya) juga mengatakan ia bukan disebabkan gangguan makhluk halus, melainkan ia adalah kesan tekanan perasaan.

Sebenarnya dalam perancangan Illuminati, mereka cuba untuk membuatkan manusia tidak percaya kepada kewujudan makhluk ghaib (termasuk syaitan dan makhluk ghaib yang sama jenis dengannya). Oleh itu, mereka mewujudkan cabang ilmu baru iaitu ‘psikologi’ dan ‘psikiatri’ atau bahasa mudahnya ilmu perubatan sakit jiwa.

Maka, setiap ubatan yang dibekalkan untuk merawat pesakit jiwa (kadang kala pesakit itu tidak benar-benar gila) akan menyebabkan seseorang itu menjadi benar-benar sakit jiwa, kesan daripada ubat kimia dadah yang diberikan.

Ia adalah strategi menggilakan orang untuk menutup persepsi terhadap kepercayaan manusia terhadap kewujudan syaitan, supaya manusia tidak menentang syaitan.

Perubatan psikologi moden hanya mementingkan unsur logik dengan menolak elemen mistik, secara langsung menjerumuskan manusia ke kancah penafian terhadap alam ghaib dan kewujudan Tuhan.

Tidak mempercayai kewujudan syaitan juga akan membawa kepada kesan kepada tahap keyakinan manusia terhadap kewujudan Tuhan. Kesannya, manusia mula mempersoalkan kewujudan Tuhan.

Apabila manusia sudah tidak mempercayai kewujudan syaitan dan lebih mempercayai sains moden, maka secara automatik minda manusia berjaya dikawal dari segi jiwa. Mereka menguasai jiwa manusia, menguasai kepercayaan manusia. Nampak semua ini?

Ini bermaksud para cerdik pandai dalam sains dan psikologi juga sudah dikawal minda, tetapi dengan syarat iaitu hanya jika mereka menolak kepercayaan terhadap kewujudan syaitan yang menjerumus kepada mempersoalkan kewujudan Tuhan.

Matlamat mereka ialah untuk menjauhkan manusia daripada Tuhan dan agama.

Malah, golongan Illuminati yang terlibat dalam bidang perubatan juga kini cuba menjadikan kaedah hipnotik (pukau) sebagai salah satu daripada sains perubatan moden. Sedangkan pukau itu adalah sihir, dan sihir itu amalan syaitan.

Kaedah hipnotik ini dikatakan mampu menenangkan fikiran pesakit (trauma) kerana ia boleh menjadikan minda kosong buat seketika.

Bahaya apabila minda menjadi kosong, kerana pada masa itulah syaitan akan cuba menguasai minda melalui saluran darah. Ia adalah strategi terancang antara syaitan dengan agenda para penyembahnya.

Rasulullah bersabda: “Sesungguhnya syaitan itu bergerak di dalam diri anak Adam melalui saluran darah. Maka sempitkanlah perjalanannya dengan berlapar.” - Hadis riwayat Bukhari dan Muslim.

Terdapat mesej berguna dalam hadis Rasulallah ini, iaitu syaitan bergerak melalui saluran darah dan perjalanan syaitan menjadi sukar jika kita berlapar. Secara fitrah, manusia akan ligat berfikir ketika lapar.

Ia termasuk berfikir bagaimana cara untuk mendapatkan makanan (jika tidak berpuasa), atau sentiasa mengingati Allah dan akur dengan rezeki yang ditetapkan-Nya.

Langkah mengingati Allah menandakan minda kita tidak kosong, maka syaitan sedikit sukar untuk menguasai minda kita. Jadi, motif utama hipnotis ialah untuk mengosongkan minda manusia supaya mudah dikawal.

"Ingatlah kamu kepada-Ku nescaya Aku ingat kepadamu, dan bersyukurlah kepada-Ku, dan janganlah kamu mengingkari Aku". (Quran, Al-Baqarah: 152)
-

Lihatlah bagaimana minda kita dikawal dari segi nafsu (kelemahan utama manusia), pemakanan, penglihatan dan jiwa kita. Janganlah kita terus menjeratkan diri dalam sistem ini, sekali minda dikawal, kita akan terus terjerat dalam sistem Dajjal.

Bebaskan minda, hiduplah dengan bebas dalam jalan lurus yang ditunjukkan Muhammad, ini kerana Islam diturunkan untuk membebaskan manusia daripada kesesatan dan kebodohan.

Dan, amalan yoga juga bertujuan untuk mengosongkan minda walaupun pada kasarnya dikatakan untuk meningkatkan koordinasi antara minda dan tubuh serta mengekalkan kesihatan dengan langkah merehatkan minda yang kosong. Yoga adalah amalan dalam agama Hindu (khurafat).

Cukuplah jika kita bersolat 5 waktu kerana khasiatnya jauh lebih baik daripada yoga.

Bahkan Allah telah menyuruh kita berhati-hati terhadap berita dari mereka:

“Hai orang-orang yang beriman, jika datang kepadamu orang fasik membawa suatu berita, maka periksalah dengan teliti agar kamu tidak menimpakan suatu musibah kepada suatu kaum tanpa mengetahui keadaannya yang menyebabkan kamu menyesal atas perbuatanmu itu.”
Qur’an surah Al-Hujuraat (49) : 6

==============================================================

AMALAN KESYAITANAN ROCKEFELLER

Keturunan ini memainkan peranan yang cukup besar dalam menjayakan agenda Dajjal melalui Illuminati dan Freemason sejak sekian lama.

Mereka juga menguasai semua gereja Kristian dan berselindung disebalik agama pagan yang diperbaharui dengan mencemarkan nama Nabi Isa dan dengan menghina Allah melalui konsep trinity pagan yang digunapakai dalam agama Kristian.

Rockefeller adalah nama besar dalam Top 13 daripada lebih 1,500 keturunan Illuminati yang ada di dunia hari ini.

Keturunan Rockerfeller juga berperanan mengendalikan lebih 200 hingga 1,000 operasi sumber dana rahsia kepada pakatan-pakatan rahsia yang berlarutan sejak zaman berzaman.

==============================================================

ANTARA PERANAN ROCKEFELLER

1) Menyediakan sumber dana seperti Sealantic Fund kepada seminar-seminar sains tulen yang menidakkan konsep ketuhanan secara tersembunyi.

2) Menyediakan sumber dana kepada universiti-universiti untuk menjalankan kegiatan pendidikan seperti mengendalikan The Union Theological Seminary yang membincangkan unsur-unsur logika dengan kepercayaan sehingga menjerumuskan golongan cendekiawan ke arah pemikiran yang akhirnya tidak mendukung fahaman keagamaan, ia adalah strategi brain-wash.

3) Menyediakan dana untuk penubuhan agama-agama baru berpaksikan tuhan selain Allah seperti Scientology, Cao Dai, Lucis Trust dan sebagainya.

4) Menentukan siapa yang berhak diketengahkan melalui media atau dijatuhkan melalui media di Amerika dan Eropah.

5) Menggerakkan gerakan anti agama menerusi muzik, filem, kartun dan lain-lain kaedah. Keturunan Rockefeller berperanan sebagai pengawal yang mengawal pergerakan media, bank dan kerajaan, tetapi tidak memiliki firma media, bank atau menduduki kerusi kerajaan.

6) Pengaruh dan peranan keturunan Rockefeller dalam menggerakkan agenda sulit terutama penubuhan house (kerajaan) baru iaitu Israel.

7) Simbol pentagram dan hexagram dijadikan simbol untuk mewakili pergerakan Satanis kerana simbol itu telah sebati dengan pintu dunia syaitan, disebabkan digunakan sebagai medium sihir sejak zaman berzaman, ia tetap mampu menjadi elemen sihir walaupun diterbalikkan.

==============================================================

PENGARUH ROCKEFELLER DLM SISTEM PENDIDIKAN HARI INI

1) Semua pemikiran-pemikiran pelajar Islam di universiti-universiti di negara Islam sekarang sedang mengalami proses pembaratan ilmu walaupun ilmu yang dipelajari itu sebenarnya berasal dari sarjana Islam.

2) Pelajar-pelajar muslim diasak dengan maklumat-maklumat buku rujukan yang diimport dari barat. Buku-buku itu tidak lain hanya menonjolkan kelebihan penulis barat berbanding sumbangan sarjana Islam.

3)Buku-buku rujukan cetakan univerisiti Barat secara berstrategi tidak meletakkan langsung sejarah tokoh-tokoh Islam yang menjadi pengasas ilmu tersebut.

Misalnya bidang Psikologi, pengasasnya ialah Abu Nasr al-Farabi yang menulis buku bertajuk Opinion of Citizens of Uthopia pada 950 M.
Tetapi masyarakat tidak mengiktirafnya, mereka meletakkan tokoh Yahudi mereka sebagai pengasas iaitu Sigmund Freud yang hanya memperkenalkan teori Psikonalasis pada 1890-an.

4)Pensyarah-pensyarah muslim berpendidikan barat adalah agen penyebab kepada proses pembaratan ilmu-ilmu sains sosial di negara-negara Islam. Mereka ini tanpa usul periksa terhadap apa yang dipelajari akan mempromosi semua idea-idea profesor-profesor mereka yang mereka jumpa di barat.

==============================================================

STRATEGI ROCKEFELLER DALAM ILMU PENDIDIKAN

Dajjal amat berkehendak untuk memastikan semua masyarakat dunia menghormati umat Yahudi. Dajjal bukan sahaja mahu dunia mengkagumi Yahudi dari segi kuasa ekonomi, tetapi menghormati mereka dalam ruang ilmu pendidikan khususnya Sains Sosial.

Dalam konteks ini, Dajjal melalui agen-agennya di Oxford dan Harvard berusaha menerbitkan buku-buku teks rujukan untuk universiti-univerisiti tempatan. Oxford dan Harvard cuba dipopularkan agar menjadi istana impian para siswazah seluruh dunia.

Dajjal juga berusaha memadamkan pengaruh tokoh-tokoh Islam dalam arena pendidikan. Walaupun usaha ini kelihatan baru berusia 100 tahun tetapi hasilnya kini amat memberansangkan.

Sehingga sekarang, pensyarah-pensyarah bidang Sains Sosial menjadikan universiti barat sebagai kiblat utama bidang mereka.

Mereka berasa bangga sekiranya mampu berbicara hal ehwal teori sains sosial di depan pelajar-pelajar, padahal teori-teori yang dibanggakan itu sarjana Barat, sebenarnya diciplak dari sarjana-sarjana Islam sendiri.

Sememangnya pihak Yahudi sejak 300 tahun dahulu merancang untuk menghancurkan warisan sejarah tokoh-tokoh Islam.

Ahli-ahli akademik berbangsa Yahudi yang berselerak di Harvard dan Oxford bertungkus-lumus memadamkan sumber-sumber ilmu sarjana Islam dari pengetahuan pelajar-pelajar muslim.

Semasa perang Salib, yahudi telah menyerang kota ilmu umat Islam yg berhampiran dengan sungai furat Baghdad, Iraq yang mengorbankan ramai tokoh-tokoh ilmuan Islam serta berlakunya rampasan terhadap kitab-kitab umat Islam yang unggul seperti kitab-kitab yang berkaitan dengan ilmu perubatan, teknologi, falsafah, sains dan sebagainya.

==============================================================

KESIMPULAN:

Dajjal tidak hanya menyerang dalam bentuk penguasaan ekonomi, teknologi, politik dan peperangan tetapi dunia pendidikan juga menjadi intipati utama dalam konspirasinya.

Dunia pendidikan penting dikonspirasikan oleh Dajjal kerana ia merupakan dunia yang melahirkan cendikiawan yang mampu melaras bentuk-bentuk pemikiran diri sendiri dan orang lain.

Maka input untuk individu-individu yang bakal bergelar cendekiawan harus dibina dari akar umbi agar individu tersebut menjadi agen Freemason tanpa ia sendiri sedari.
loading...

0 Response to "AJARAN FREEMASON DALAM BIDANG PERUBATAN : (Mentaliti Doktor Yg Di Sihir Rockefeller)"

Post a Comment