TMJ Disaran Lepaskan Jawatan

loading...
Kepada DYAM TMJ presiden FAM yang dihormati:
Saya selaku peminat mencadangkan kepada TMJ beberapa perkara:

1) Melepaskan segala jawatan TMJ di PBNJ ketika memegang tampuk presiden FAM. Ini bagi mengelakkan sebarang sikap prejudis dari fans bola sepak tanah air terhadap setiap keputusan yang berlaku di dalam liga tempatan.

2) Bersikap berkecuali dalam menyokong sesebuah pasukan. Mana mungkin presiden FAM turun padang, bersorak untuk menyokong salah sebuah pasukan yang berada di dalam liga pimpinannya.

3) Pages Johor southern tigers sepatutnya lebih profesional dalam menukilkan pandangan dari presiden FAM supaya peminat tidak menganggap PBNJ itu FAM, FAM itu PBNJ. Pages JST kena ingat TMJ sudak milik semua bukan milik PBNJ. ini juga mampu menjaga nama baik PBNJ.

Cukuplah dahulu tiga perkara ini dipertimbangkan bagi menjaga imej FAM di alaf baru ini. cadangan ini juga berdasarkan kenyataan TMJ yang lalu dimana FAM sepatutnya diterajui oleh pihak yang berkecuali tanpa terikat dgn mana2 pengurusan bola negeri.

Cadangan ini juga demi menjaga nama baik TMJ dan juga PBNJ dari sering menjadi mangsa sikap prejudis peminat bolasepak tanah air.
#FHGBMalaysia
loading...

0 Response to "TMJ Disaran Lepaskan Jawatan"

Post a Comment